شناسهٔ خبر: 178223 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درجلسه شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان ایلام مطرح شد:

ضرورت توجه بیشتر به توسعه ایمنی راه‌های ارتباطی استان ایلام

شورای هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام.JPG مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بر ضرورت توجه بیشتر به ایمنی راه‌های ارتباطی استان با توجه به فصل پاییز و آغاز بارندگی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان ایلام، فرشاد دوستی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گفت: باتوجه‌به اینکه در آستانه بارندگی‌های پاییزی قرار داریم می‌بایست وضعیت جاده‌ها و محورهای ارتباطی استان به لحاظ ایمنی بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان و هشدارهای صادره از طرف آن با جدیت موردتوجه قرار گرفته و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نسبت به بررسی آخرین وضعیت علائم هشداردهنده و راهنمایی‌ورانندگی اقدام نموده و در صورت کمبود یا آسیب‌دیدگی علائم نسبت به نصب و تعمیر آنها اقدام نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل امداد جاده‌ای اورژانس و هلال‌احمر گفت: پیگیری لازم برای استقرار پایگاه‌های دائمی امداد جاده‌ای در مسیرهایی که به‌صورت موقت مستقر شده‌اند از طریق اداره کل راهداری به انجام خواهد رسید و ابراز امیدواری کرد تا وسایل نقلیه و وسایل امدادی سرویس و بروز رسانی شده و مشکلی در زمینه خدمت‌رسانی این عزیزان وجود نداشته باشد.

فرشاد دوستی در پایان از خدمات پلیس‌راه، آزمایشگاه مکانیک خاک، امور آب استان و... به جهت همکاری با عوامل راه‌سازی و راهداری قدردانی نموده و افزود: امیدواریم در جاده‌های استان و کشور شاهد حوادث تلخ رانندگی نباشیم.